Arang and The Magistrate 아랑사또전

Arang ve Yargıç


Şu günlerde baktım da yeni bir dizi dalgası geliyor. Lee MinHo'nun Faith'i, Hana Kimi'nin Kore versiyonu To The Beautiful You'su, Kim HyunJoong'un City Conquest'i pek meşhur bizimkiler arasında. Arang'ı bilen pek bir insan yok. Sonra yabancı sitelere girdim baktım onlarda da Arang pek popüler değil. E ben de durur muyum? "Öyle bir şey hazırlamalıyım ki insanlar Arang'ı sevmeli!" dedim. Shin Min Ah fanı olaraktan hemen bir Arang tanıtımı hazırladım size. (Hemen dememe bakmayın bir günümü aldı.) Eski Kore halk masalından alıntı aslında hikayesi. Tıpkı Gumiho gibi. Shin Min Ah da nedense hep böyle dizilerde oynuyor. Neyse göreceksiniz Arang izlenme rekorları kıracak. :)


Joseon Hanedanlığı sırasında eğlenceli bir aşk hikayesi... Kadın bir hayalet olan Arang ölümünün ardındaki gerçeği öğrenmek istemekte... EunOh'un da yardıyla birlikte...


Hayalet ve adam arasındaki bu ilişki asla unutulmayacak!


Yayın Tarihi : 15 Ağustos 2012
Yayın Saati : 9:55 pm
Official sitesi : http://www.imbc.com/broad/tv/drama/arang4to/ (Burdan faydalandım)
Yazar : 정윤정 Jung Yoon Jung
Bölüm Sayısı: 20 + 1 özel bölüm
Boşroller : Lee Jun Ki, Shin Min Ah
Diğer Oyuncular : Yeon Woo Jin, Hwang Bora, Han Jung Soo, Yoo Seung Ho, Kwon Oh Joong,
Park Jun Gyu, Kim Yong Gun, Kang Moon Young, Kim Gwang Gyu



Konusu: Arang ölümünün arkasında gerçeği öğrenmek isteyen bir hayalettir. Ama intikam almak için değil sadece gerçeği öğrenmek için. EunOh da Miryang'a yeni gelen bir hakimdir. EunOh hayaletleri küçüklüğünden beri görebilir. Arang, EunOh'dan ona yardım etmesini ister. Birlikte ölümünün arkasında gerçeği araştırırken büyük şoklar yaşarlar.

Karakterler:











Official Posterleri:







Gifler:


























Fan Artlar:
















Komik Bir Hikaye Yapmışlar:



Teaserları:




Making Filmler:



Poster Making:



Basın Konferansı:

CONVERSATION

4 yorum:

  1. ahhhh!! :D bi konu bu kadar güzel ve asaletli olabilir:D e için jun kim varsa doğaldır:D kız baya ince eleyip sık dokumuşsun mükemmel olmuş ya :D eline sağlık^^ artık başlasada yorum yapsak dizi hakkında ;);)

    YanıtlaSil
  2. bi de shin min ah varsa tabi :P ne kadar uğraştım bunun için biliyon mu? o fotoğrafların önce ingilizce kısımlarını sildim sonra türkçeye çevirip ekledim tam bir gün!! ama bence değdi :D

    Artık başlasın haklısın ben bekleyemiyorum. canlı yayınlanırken izlemeye karar verdim ingilizce alt yazı bile olmadan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belli zaten resimlerle falan uğraşmışsın beğendim valla :D ya ben bişi anlamam valla beklicem eli mahkum:( inş viki çevirir yaa en hızlı orası.... T_T

      Sil
    2. ben de zaten sonra türkçe olarak bi daha izliycem :)
      viki çeviriyo ben baktım :D

      Sil

Back
to top